C.V. LEADER
:: 01 Octombrie 2008 ::
Suntem 10 specialisti in domenii de activitate diverse. Am considerat ca trebuie sa luam atitudine impotriva indolentei si lipsei de competente.

:: 01 Noiembrie 2008 ::
Astfel s-a nascut Asociatia LEADER, avand ca scop asumat dezvoltarea capitalului uman si cresterea competitivitatii acestuia.

:: 17 Martie 2009 ::
La sediul "proaspat" amenajat, cu dorinta de a contribui la realizarea scopului propus, LEADERII isi incep activitatea.

:: 14 Aprilie 2009 ::
Ni se alatura trei membri noi.

:: 01 Iunie 2009 ::
Am lansat website-ul LEADER.


LEADER
  Metode de invatare (01.06.2009)
Pentru a progresa profesional si personal, ne aflam cu totii intr-un proces continuu de invatare. In aceste conditii este deosebit de important cum alegem sa invatam. 80% din succesul unui curs sta in metoda pe care o abordam.

LEADER abordeaza toate temele de invatare propuse din cat mai multe puncte de vedere, pentru ca fiecare sa isi aleaga metoda cea mai potrivita.

Pentru ca un program de invatare sa fie eficient este nevoie sa stim in primul rand de ce avem nevoie. Ar fi ineficient sa "tratam" probleme inexistente sau neimportante. LEADER recomanda tuturor clientilor sai sa isi analizeze in primul rand nevoile si abia apoi, sfatuiti de un consultant abilitat, sa stabileasca ce "reteta" li se potriveste cel mai bine si in ce mariera e mai bine sa o abordeze.

Metodele noastre clasice de pregatire se bazeaza pe tehnici de educare a adultului: interactiunea de grup si scoaterea la suprafata a experientei fiecarui participant. Introducerea conceptelor, tehnicilor si teoriilor se face numai cu implicarea grupului, proportia dintre teorie si practica fiind de 30% vs. 70%.

Dezvoltarea abilitatilor individuale se face prin intermediul exercitiilor si studiilor de caz, iar in urma analizei in grup rezulta un feed-back individual si directii de dezvoltare personala ulterioare. La fiecare exercitiu va exista feed-back cu scopul intelegerii experientei personale si de grup si a stabilirii unui plan personal de imbunatatire a abilitatilor de comunicare.

Scopul unui training este de a sti in permanenta unde te afli, pana unde poti ajunge si ce poti face pentru asta. Participantii vor putea sa asocieze imediat cunostintele teoretice cu situatiile de zi cu zi cu care se confrunta si pot obtine apoi beneficii imediate.

Citeste si alte articole